Open-Air “Wenn die Musi spielt” live på MDR

Kilde: MDR/ORF/Peter Krivograd
Kilde: MDR/ORF/Peter Krivograd

Hvert år, foran den maleriske kulisse af Kärntner Nockberge i Østrig, møder stjernerne til Sommer-Open-Air “Wenn die Musi spielt”.

MDR-Fernsehen udsender musikprogrammet i samproduktion med ORF lørdag den 14. juli kl. 20.15, live fra Bad Kleinkirchheim.

Publikums-darlinger er på scenen og med de østrigske bjerge i baggrunden: Dette er den perfekte blanding, der har tiltrukket tusindvis af fans til Bad Kleinkirchheim i årevis og gør dette rolige kursted til et mekka med folkemusik.

Som værter er det Stefanie Hertel og ORF-præsentanten Arnulf Prasch som efterhånden er blevet  kult og leder sammen gennem musikaftenen.

På Open-Air-scenen sørger i år, blandt andre, Hansi Hinterseer, Andreas Gabalier, Claudia Jung, Andy Borg, das Nockalm Quintett, Melissa Naschenweng, Fantasy og die Amigos for en livlig atmosfære.

Kilde: MDR Mitteldeutscher Rundfunk, übermittelt durch news aktuell

Helene Fischer Tour – Berlin d. 8. Juli 2018.

Helene afholdte den ottende koncert af i alt 17 koncerter i tre lande – Østrig, Schweiz og Tyskland, sammen med 55.000 fans her på Olympiastadion i Berlin i Lørdags. Vejret var med os, 27 grader og en let brise.Innenraum var stolebesat, men ingen havde lyst til at sidde ned, når Helene var på scenen. Der blev taktfast klappet, hujet og sunget med til den store guldmedalje.

 

 

Fans fra nær og fjern der havde været med fra starten af Touren udtalte at Berlin havde været den koncert, der havde været mest stemningsfyldt, og hvor folk havde sunget med samt danset helt vildt. Helene var nede og skifte seks gange til hendes 11oo kvadratmer store scene. Man må sige at hvad man ikke fik øje på straks ved første koncert, ja så havde man muligheden her igen.

 

 

 

 

 

Man spør sikkert – hvordan kan det være at du vil ind og se den samme koncert igen. det er jo netop ikke den samme koncert. Helene og hendes crew laver altid nogle finurligheder som falder i god smag hos fansene. Under koncerten i Lørdags kunne Helene lige pludselig ikke huske sin tekst – det skabte vild jubel hos folk. Så var hun dog menneskelig. Helene spadserede hen af scenen og forsøgte at komme tilbage til teksten, men det var svært. De trofaste fans råbte/sang så så højt at Helene kunne høre det, hvorpå hun råbte “i kender jo teksten bedre end jeg” – og så var Helene pludselig med igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter endnu en omklædning, kommer Helene ud med et klaverlignende instrument hængende om halsen, og begynder at spille Atemlos med to fingre. Det skaber helt vild jubel hos publikum. Masser af teknik prægede denne fantastiske aften i Berlin. Der var Laser, ildkugler, flammer, raketter, fyrværkeri konfetti i mange forskellige farver, lange stykker pap/papir der blev skudt ud over publikum samt store bolde der sparkes rundt i luften over publikum. Selv oppe på de kæmpe store Led skærme, som forøvrigt var utrolig klare, kunne man se teknikken mikse med fremvisningen på skærmene – pludselig havde Helene fået sig en søster.

 

 

 

 

 

Hele denne fantastiske koncert som er lige til Las Vegas, eller for den sags skyld en World Tour med Helene, skulle selvfølgelig desværre finde sin afslutning, og det blev den på behørig vis. Hele stadionet rockede/sang med da Helene trådte ned i vandbassinet til sin afsluttende scene. Der var næsten ikke en der stod nede på jorden, de stod alle oppe på stolene – Spürrt ihr das ??? Helene gik total grassat med håret dyppet ned i vandet gik det bare derudaf for fuld udblæsning, som vill få enhver til at miste vejret hvis man skulle følge med, alt imens at der var et fyrværkeri uden lige på scenen.

Endnu et flot show, som efter min overbevisning er det bedste Helene nogensinde har leveret. Man tror ikke for hvert år, at hun kan gøre det bedre – men det gør hun ! Der er selvfølgelig en hype der går imod Helene, der bliver skrevet meget, men fakta er: Hun er den størst sælgende kunstner i Tyskland samt er indehaver af de største og prestige fyldte Tours i Tyskland. Ingen gør hende dem efter. Desuden er hendes TV shows de største produceret på Tysk jord nogensinde. Der findes kun en Helene.

En verdens stjerne er blevet til.

Hallo deutschland hautnah

Constanze Polaschek
Constanze Polaschek. Kilde: ZDF.de

Bulgarien er populær for tyske turister som et rejsemål, som aldrig før. Landet scorer med rimelige priser, fine sandstrande, uberørt natur og den pulserende hovedstad Sofia. På fredag den 13. juli 2018 kl. 17.10 på ZDF rapporterede “hallo deutschland hautnah” på “Ballermann am Schwarzen Meer – Urlaub in Bulgarien (Ballermann på Sortehavet – ferie i Bulgarien)”.

Hvis man kan lide vilde fester, så den bulgarske Guld strand er i øjeblikket fuldstændig det rette sted at være. Naturelskere værdsætter imidlertid vandreområderne i det indre og emigranter de lave leveomkostninger. Rejsebeskrivelsen “hallo deutschland hautnah” besøger, blandt andet Nico Jahn, der flyttede for 13 år siden fra Berlin til Sofia, lavede en karriere der og kan ikke forestille sig en tilbagevenden til Tyskland.

Født i Bulgarien Ludmila Diakovska er i øjeblikket også i Sofia. Som sangerinde var Lucy vellykket med pigebandet No Angels. Og selvom hun ikke helt har vendt ryggen til musikken i Tyskland, rangerer sangerinden i dag gennem sit hjemland og optræder i de største klubber ved Sortehavet og deltager i statsoperaen i den bulgarske hovedstad. Lucy kan lide at vise sine tyske venner, hvad der udgør Sofias charme mellem præfabrikerede bygninger, ortodokse bygninger og moderne gadekunst.

Mens der ved Ballermann på Mallorca stadig hersker strengere regler, kan man feste højt på Bulgariens “Golden Sands”. Dette tiltrækker især unge turister. Kilde: ZDF.de

Matthias Distel er ny i Bulgarien – mange feriegæster i Mallorca kender Hesse som Ikke Hüftgold, schlagerstjernen fra Schinkenstraße. Da Mallorca’s regering forbød det berygtede bingo-druk på Ballermann og gav “Ikke” et forbud mod at optræde, flyttede musikproducenten og sangerinden sin festvirksomhed uden videre til den bulgarske guldstrand.

Siden 2013 har nyheds- og tabloidbladet “Hellodeutschland” med “hallo deutschland hautnah” og “Hello Germany Mondän” tilbudt rejserapporter og dokumentarfilm om drømmedestinationer, daglige eventyr og andre emner.

Bulgariens såkaldte “gyldne strand” bliver stadig mere populær, især blandt unge rejsende. Kilde: ZDF.de

Kilde: ZDF.de

Helene Fischer: Printmedier i kapløb om hende

Det er sommer, og med hensyn til fodbold så sørgede det tyske hold for overraskelser og gav lange ansigter, men man manglede nye emner – med andre ord havde aviserne svært ved at finde noget at skrive om. Og så indtraf ulykken den 25 juni – en stjerne gav overskriften: “Har fans fået nok? Helene Fischer fylder ikke rækkerne mere”. Hvordan kommer man på sådan en “smart overskrift”? Helene havde netop afsluttet sine første to stadionkoncerter i Leipzig. Der kom 2 gange 40.000 tilskuere – stadion har kapacitet til 42.000.

Orakel: Berlin kunne være “meget bitter”…..

Videre skriver bladet: “I Gelsenkirchen (den 3 juli) var der stadig ledige pladser. “Som vi ved, kan der på Veltins Arena ved en koncert være 52.000 tilskuere – men der kom kun 45.000 – og for resten: til 17 Bundesliga kampe “Schalke” er der udsolgt de næste syv sæsoner. Hvordan det bliver i Berlin, ved vi ikke endnu – men også her har en stjerne talt, Oraklet: “Helt bitter kan sangerinden være i Berlin den 8 juli på Olympia Stadion, fordi halvdelen af pladserne vil være tomme”. (Dette blev skrevet inden koncerten fandt sted)

Ingen bundesliga hjemmekampe af Hertha er udsolgt – det forventes af Helene

Fakta er, at Helene stadig får titusinder af mennesker ind på stadion overalt. Også selv om disse stadions ikke er helt udsolgt, er besøgstallene imponerende. Lad os tage det virkelig “imponerende” Berlin eksempel. Ud af 17 bundesliga kampe fra Hertha, hvor mange udsolgte kampe var der i den forgangne sæson? Rigtigt: Præcis NUL! (En gennemsnitlig belægning var på en vis procent). På spørgsmålet om “besøgstab” i bundesligaen i almindelighed, og ved Hertha BSC Berlin i særdeleshed, havde man lige så godt kunnet skrive en artikel om – men nej, med Helene synes man at have mere opmærksomhed.

Stern fortæller: “Pladesalget er faldet”

Rigtig spændende bliver det under den næste overskrift. Stern skriver her: “Pladesalget er på tilbagegang”. Det kunne man kommentere, men det behøves ikke. Hvorfor ikke? Helt enkelt, Stern har i dag selv offentliggjort en artikel og meddelt, at Helenes album er det bedst sælgende i første halvdel af året: “Tyskland hører forsat Helene”

Støtten til stjernen falder stærkt

Nu kunne man sige – lad Stern skrive hvad de vil. Stern sammenligner succes albummet fra 2013 “Farbenspiel” med succes albummet “Helene Fischer” 2018. Lad os se på sammenhængen på oplagstal fra “Stjernen”. Ifølge siden “statista.com” havde stjernen i 1. kvartal en omsætning på 736.325 eksemplar (Farbenspiel). I første kvartal 2018 var omsætningen på 539.191 eksemplar (Helene Fischer). Det er det laveste niveau i 60 år.

Ifølge Stern artiklen: Meddelelserne er taget fra forskellige portaler.

Problematisk er det, at den uplanlagte kopiering af artikler, er kommet mere på mode. Næppe havde Schlager.de lagt meddelelsen om 50 top 10 placeringer med Helene online, så blev (selvfølgelig uden kilde angivelse) fra en anden Facebook schlager portal formidlet videre – sikkert en ren “tilfældighed”. Overraskende er det ikke, at “Revolverportalen” også formidler seriøse sider som “Mär” fra Helenes stadiontour “Fejlagtigt” (overdrevent sagt) tilsyneladende ukontrolleret at acceptere.

Også Focus konstaterer: “Pladeselskab er på tilbagegang”

En dag efter “Stern” skriver “Focus: ” Helene Fischer Tour trues af tomme pladser”, taler om en “Helene-Overload” og konstaterer: “Pladesalget er gået tilbage”. Endnu en gang: Det mest solgte album af første halvår, stammer fra Helene Fischer…

45.000 Helene Fischer fans “på Schalke”. Statistik fra WAZ: “Er Helenes hype ovre?”

Okay – man ved det allerede nu: En skriver en vittighed, alle skriver af, også seriøse medier har ikke lyst til at undersøge det ordenligt. Og i det sig selv er fakta. Ja, det er tilfældet, at Helene også har en eller anden plads fri. Ja, albummet “Helene Fischer” har alene i Tyskland “kun” solgt 1 mio. albums, og ikke mindst opnået 5 gange platin. Altså  sådan ser det ud.

Facit: Hvad forstyrrer?

Den formentlige hæderlige avis, WAZ, er begyndt at vænne sig til det vrøvlede (overskrift: “Er Helenes hype ovre”). Det giver mening nogen gange at påpege fakta- nemlig at Helene tiltrækker titusinde af schlagerfans, der gerne vil betale den imponerende entre. Hun skal ikke skjule sig af bundeligaens dårlige tal. Det er latterligt, når nogen søger argument som bevis, på rekordsalg. På den anden side er det helt klart at Helene Fischer stadig er et stort og vigtigt emne, med andre ord: Hvad forstyrrer?

Kilde: Schlager.de

Hansi Hinterseer: „Vores hjemland er det største gode for mig!“

Kilde: Hansi Hintersser Facebook - Foto: Stefan Bössow
Kilde: Hansi Hintersser Facebook – Foto: Stefan Bössow

“På Seidlalm, hvor jeg er opvokset, havde vi de første år ingen strøm”. Vi havde tid til at leve, og årstiderne. Hvis det var koldt om vinteren, blev der hugget brænde og ovnen blev tændt. Om sommeren høstede vi, køerne skulle malkes hver morgen og dyrene skulle passes”. Husker Hansi Hinterseer om sin skønne barndom i Kitzbüheler alper.

Naturbeskyttelse er en hjertesag

Måske er det derfor, at hjemmelandet stadig er det største, for schlagerstjernen! Som det er tilfældet for 90 % af tyskerne, der også siger det, viser en undersøgelse fra Infratest dimap. Hansi vil ubetinget bevare sit hjemland – og engagere sig i initiativet for “Seele der Alpen”. “Alperne var der længe før os. Lidt mere forståelse og fremsyn ønsker jeg mig, således at det mangfoldige og beboede alpeområde bevares for fremtidige genrationer”, håber sangeren.

Ja, Hansi er et forbillede. Og at være et forbillede, er ikke kun en måde, at lære mennesker noget. Det er det eneste der virker.

Kilde: Schlager.de

Thomas Gottschalk præsentere det store 68er Show – dette efterår på ZDF

Kilde: obs/ZDF/Richard Hübner
Kilde: obs/ZDF/Richard Hübner

Et enkelt år kan ændre verden: ZDF fejrer 50 års jubilæum de “vilde 68´ere” i et stort lørdags aftenshow. Thomas Gottschalk tager sammen med kendte gæster på en oplevelse i de “ægte 68´ere”, generation liv.

Sammen med talrige gæster og vidner ser Thomas Gottschalk tilbage på et prægende tid og 50 års god musik. I Hamburg Mehr teater byder han velkommen til verdensstjerner som Peter Fonda, Uschi Glas, Claudia Roth og andre overraskende stjerner. Blandt de internationale stjerner den aften er musiklegender som Melanie, Donovan, Chris Thompson og The Box Tops. Og så overrasker Wolfgang Niedecken, Katie Melua, Vanessa Mai, David Garett, Stefanie Heinzmann og mange flere med en live optræden med kendte 68´er sange. De bedste Flower-Power-Hits vil musikalsk blive udført af det kendte TV band, Heavytones.

“Gottschalks große 68er Show” vil blive optaget den 6 september og forventes at blive sendt til oktober.

Kilde: ZDF, übermittelt durch news aktuell

Roland Kaisers engagement i Brandenburg

Kilde: albert-schweitzer-verband.de
Kilde: albert-schweitzer-verband.de

Roland Kaiser besøger hvert år, som ambassadører, “Albert-Schweitzer- Kinderdörfer und Familienwerke”. I slutningen af juni modtog han en donation fra Brandenburgs firmaer til den regionale klub, som havde lidt stor skade under stormen Xavier.

Roland Kaiser, modtog som ambassadør en donation på 25.000 euro den 29. juni 2018 i Spremberg. 11 virksomheder fra regionen havde gjort det til muligt for Albert Schweitzer Family Factory Brandenburg e.V., herunder for eksempel Sparkasse Spree-Neiße, Griesbach Dienstleistungen GmbH og Cottbuser Pressevertrieb oHG.

I stormen Xavier i oktober 2017 blev tre biler i foreningen beskadiget, hvilket er presserende for transport af børn med handicap. Forsikringsydelserne er ikke tilstrækkelige til en passende erstatning.

For Corina og Bert Reifenstein fra Spremberger-firmaet Terpe Bau GmbH var det nok: “Her måtte vi gøre noget. Som virksomhed deler vi ansvaret for befolkningens velbefindende i regionen, “sagde hun.

Kilde: albert-schweitzer-verband.de

“Forpligtelsen fortjener min fulde respekt” Roland Kaiser insisterede på at være der personligt til lejligheden. “Jeg vil arbejde for projekter, der tjener de svageste i samfundet. Projektene fra “Albert-Schweitzer- Kinderdörfer und Familienwerke” gør netop det. De støtter børn og familier, der har brug for hjælp, ledsager dem i deres hverdag og er kontaktpunktet i nød. Jeg kan altid overbevise mig selv om dette under mine besøg på stedet, og mit engagement fortjener min fulde respekt, “sagde Kaiser synligt berørt.

I forlængelse af donationsoverdragelsen besøgte Roland Cottbus-bestyrelsen i Albert Schweitzer-familien, der arbejder i Brandenburg e.V., hvoraf han er protektor. Det årlige besøg var hans hjertelige ønske om at udtrykke sin personlige taknemmelighed til de frivillige. “De yder et bidrag, der ikke kan gøres op i penge,” siger Kaiser.

Der er mere end 5.000 trængende mennesker i Cottbus alene, herunder omkring 1.500 børn og unge, som er afhængige af maddonationer.

Kilde: Schlager.de

Beatrice Egli går i Kloster!

Kilde: Beatrice Egli Facebook
Kilde: Beatrice Egli Facebook

I 2013 begejstrede Beatrice Egli, både jury og tv-seere af “Deutschland sucht den Superstar” – og vandt den 10. sæson! I modsætning til andre vindere, gik det op til i dag stejlt op ad bakke og med livlige sange og hendes lyse smil og hendes naturlighed, er hun nu en af begrebene i schlagerbranchen.

Schweizeren, som blev 30 år den 21. juni, er en hvirvelvind og synes altid at være i et godt humør. I denne uge modtog man nyheden om, at Beatrice vil være fremtidens repræsentant for RTL-programmet “Schlager sucht Liebe”. I showet går otte succesfulde schlagersangere på jagt efter den store kærlighed. Faktisk kunne Beatrice også have deltaget selv – men hun har endnu ikke fundet den store kærlighed …

Ud over tv-optagelserne er terminkalenderen af smukke Beatrice, fuld af forestillinger. Blandt andet er hun på Schlager.de’s Partynacht den 15. september i Rheinberg.

Klosteret venter på den smukke schweiziske

Og selvfølgelig er der også openair datoer – som f.eks. Den 14. august 2018 på Lorsch klosteret. I et super miljø vil Beatrice ikke kun præsentere sine berømte hits til fans og besøgende, men vil også spille titler fra hendes album som udkom d. 16. Marts 2018, “Wohlfühlgarantie” for at give det bedste.

Med de enkelte udgivelser „Herz an“, „Verliebt, verlobt, verflixt nochmal“ og sommerens hit “Was geht ab”.

Billetsalget er startet til Klosteret: Bestil her

Kilde: Schlager.de

Managerne i baggrunden: Forvaltningen af schlagerstjernerne

Kilde: Helene Fischer Facebook
Kilde: Helene Fischer Facebook

Om det er Helene Fischer, Florian Silbereisen eller Andreas Gabalier – så oplever Schlager en reel genoplivning i disse år. Men det er ikke kun kunstnerne der er ansvarlige for denne musikalske genoplivning. Bag de mange solgte plader, det fejlfrie tandpasta smil og de imponerende sceneshows er der altid en manager, der sætter retningen og så til sidst sikrer den nødvendige succes. Men hvad skal der gøres i baggrunden, og hvordan får man til dette job? Et kig bag scenen i hit-business.

Hvad er en managers ansvar egenligt?

Dette spørgsmål er svært at besvare, fordi en managers arbejde stort set næsten er ubegrænset. Dybest set er de chefer for schlagerstjerne og strategerne bag en kunstners karriere. For det meste vises de først på scenen, når musikere er på tærsklen for succes. Derefter handler det om at øge deres brandbevidsthed.

Som en agent fungerer de som en forbindelse mellem kunstneren og medierne: Organiserer tv-udsendelser, planlægger radiointerviews, rører i reklamegryden og sikrer en øget medie tilstedeværelse – det er en del af hverdagen. Når gennembruddet er nået, er de ansvarlige for at sikre, at bølgen af succes ikke ophører, og at musikere finder deres individuelle niche for at udvikle et velkendt billede/image.

Hvordan bliver man manager?

I musikindustriens gode gamle dage, har sammenfald eller personlige relationer ofte startet karrieren. Ofte var det venner eller bekendte, der hjalp senere stjerner til succes. I dag er kunstneremanagement et studieområde. Der er dog ingen fast måde at få fodfæste på som kunstnerens mentor. Mange berømtheder falder selv lejlighedsvis tilbage på deres forældre eller søskende. Men uden en anstændig dosis organisatorisk talent, dybtgående kendskab til branchen, netværks forbindelser, udholdenhed og en forståelse af de nuværende tendenser, kan man ikke komme langt. Men hvis man ønsker at få første erfaring i et kunstner- eller arrangementsbureau, kræves der en særlig træning.

Hvad skal manageren overveje?

Først og fremmest er det ikke manageren, men kunstneren, der altid er i rampelyset. De, der ikke forstår denne grundlæggende regel, skaber rivalisering, hvor samarbejdet hurtigt kan stoppe. Derudover skal de som mediatorer have en vis grad af sociale og kommunikationsmæssige færdigheder. Kun de, som bygger et tæt og intimt forhold til deres protégé, skaber et frugtbart fundament af tillid baseret på en lukrativ karriere. Desuden har skønsbeføjelse højeste prioritet. Fortællinger af detaljer fra kunstneres privatliv ødelægger deres egen troværdighed.

Sociale færdigheder er også nødvendige, når man beskæftiger sig med offentligheden eller samarbejdspartnere. Managere, der er uvenlige eller offentlige opfører sig på en måde, der der ikke kun skader dem selv, men også billedet af kunstneren, gør også at samarbejde eller kontrakter i værste fald bliver udbrudt.

Indgå altid en kontrakt

Ikke alene det private, men især i musikindustrien er princippet: pengene stopper venskabet. Selvfølgelig har managere en stor andel i de succesfulde stjerneres økonomiske succes. Det er trods alt dem, der forhandler om attraktive forhold og licenser til fremtrædende artikler eller produkter. For dette store økonomiske ansvar kan de blive tilstrækkeligt lønnet. Helene Fischers manager siges for eksempel at modtage 10 til 30 procent af de samlede indtægter. Sådanne aftaler fungerer kun, hvis de er aftalt før alt andet. Uden en kontrakt, hvor begge parters rettigheder og forpligtelser nedskrives, virker ingenting.

Undgå økonomisk krig

Så pengene ikke bliver grunden til adskillelse, og mange kunstneres managere er nu afhængige af digital lønningsregnskab (let at gøre på turné med en praktisk app). Således er indtægts- og rådgivningsandel altid klart og forståeligt adskilt. De bør informere sig i god tid om alt, hvad der er værd at vide om ændringer.

Kontraktmæssigt skal ansvarsområdet også være klart defineret. Hvilke forestillinger skal manageren følge med? Er man berettiget til en firmabil og hvornår skal man være til rådighed? Selv om managerne har et stressende job i baggrunden, er de i slutningen af dagen bare mennesker der fra tid til anden har brug for en pause fra den summende schlager business.

Alt i alt har managerne en stor andel af det nuværende schlager boom. Deres branchekendskab har givet anledning til spændende musikalske nicher, der har givet genren en ny lejekontrakt af livet.

Ikke desto mindre er det klart et stressende arbejde, der kun belønner dem, der i forhold til kunstneren klart definerer deres ansvarsområde og nærmer deres arbejde med den største professionalisme.

Kilde: Schlager.de

Michelle: Bruger hendes nye ven, hende bare?

Nogen svæver i den syvende himmel! Ja, Michelle på 46, er bare forelsket. I Karsten Walter – sanger i gruppen “Feuerherz” og er 21 år yngre end hende. Ældre kvinde, ung mand – på en eller anden måde er det en tendens i øjeblikket.

Pludselig han er hot!

Psykologer forklarer også hvorfor der er denne fase: Fra en bestemt fase af livet passer jævnaldrende mindre og mindre sammen. Mens kvinder omkring 40 år giver den kraftig gas, så er mænd i samme alder i “midtvejs krise”. Men ved Michelle opstår spørgsmålet: Bruger hendes nye ven hende bare?

Fordi siden de første snedige billeder af de to kom frem, er han og hans gruppe “Feuerherz” pludselig på alles læber – og rekordsalgene stiger og stiger. En skurk, hvem tror ondt nu …

Kilde: Schlager.de

Stefan Mross: Beviset for kærligheden til hans Anna-Carina

Kilde: Stefan Mross Facebook

Stefan Mross er en af de mest succesrige tv værter i Tyskland og inspirerer både gamle og unge, med sit program “Immer wieder sonntags”. Den 42-årige er også begejstret for sin 17-årige yngre partner Anna-Carina Woitschack, der har lavet et navn for sig selv som schlagersangerinde. I 2017 annoncerede de to på Facebook, at de vil gå deres egen veje fra nu af.

Tatovering som bevis for kærlighed til hans Anna-Carina

Dette bevis på kærlighed kommer helt sikkert under hans hud! “Dette er navnet på min ven Anna-Carina, på kinesisk”. Så jeg håber i det mindste, at det er rigtigt, og at min tatovør ikke har stukket forkert. hvilket ville være surt.”, joker Mross til BILD.

Ifølge oplysninger til BILD fortæller han også, at han var stolt af denne tatovering, og på trods af tidligere uinteresse i tatoveringer, ønskede han at bevise kærligheden Anna-Carina.

Kilde: Schlager.de

Så sexet hilser Feuerherz deres fans

Kilde: Feuerherz Facebook
Kilde: Feuerherz Facebooks

De er nok det hotteste Schlager-boyband på markedet lige nu. Feuerherz glæder deres fans, og ikke kun med deres sang, men også med deres udseende. Det hele begyndte med sangen “Verdammt guter Tag”, men siden da, har Dominique, Matt, Karsten og Sebastian været en del af schlagerscenen.

Vi er sikre på, at i dag er mange kvindelig fans lidt fornøjelig, fordi drengene sendte et billede, hvor man ser mere end ellers. Nemlig i badebukser hvor de poser på stranden, viser at de har en fin figur.

Den kendsgerning, at de unge mænd er i form, kan man se på vaskebrædtsbandet Karsten & Co. Og dette syn har sikkert har en eller anden kvindelig kollega fra schlagerscenen allerede bemærket. I nogle uger fortsatte rygtet, at sangerinden Michelle burde have været lidt i hjertet af stjernen Karsten.

Kilde: Feuerherz FacebookFeuerherzFeuerherz

Bandet skal også passes, fordi deres første egen Feuerherz-tour begynder snart, i syv tyske byer. Billetter til koncerterne er tilgængelige nu og kan købes her – Feuerherz Tour 2018!

Kilde: Schlager.de