Laura Wilde – Es ist nie zu spät (Anmeldelse af Album).

Es ist nie zu spät.

Den 19. Januar 2018 udkom Laura Wilde med sit 5. Album – Es ist nie zu spät. Man hører straks med dette superalbum (Deluxe-Edition), med to cdér, at laura selv har været med til at skrive teksterne. Skøn traditionel Schlagermusik med uptempo numre samt ballader.Der er også et par dejlige sjæler melodier, som man bare ikke glemmer sådan lige med det samme. Et eller andet sted fornemmer man lidt Ungarske rytmer. Man forstår godt at hun med dette Album har placeret sig som nummer 18 i den Tyske Officielle top 100, og at hendes nummer et på den første cd Wolkenbruch Im 7Ten Himmel”, har placeret sig som nummer et på De Officielle Radio Charts. Der følger også et flot hæfte med hvor man så har muligheden for at synge med ved de forskellige tekster til musikken. Et flot hæfte med flotte billeder. Albummet er ikke kun bygget på Lauras medskriverier af teksterne, men også hendes personlige dybe indblik i hendes liv.

Det der måske er lidt spændende ved dette Album er at cd 2 er lavet/produceret med Dance versioner af de samme sange fra cd 1. “Es ist nie zu spät“, er bla., produceret i en (dance version) samt en (special slow version). “Wolkenbruch Im 7Ten Himmel“, er også produceret i (Dance version). “Fatamorgana”, er desuden produceret på Spansk – en sjov/spændende ting.”Ich wünche Mir Einen Tag“, er desuden også her lavet i en (Akustisk Version). Et Album der skal hjem og stå i reolen sammen med de andre Laura Wilde Albums. Det er et Album der varmt kan anbefales af højeste karakter.

Danke für ein schönes Album Laura ! D

Det kan købes her : Laura Wilde

Es ist nie zu spät. Den 19. Januar 2018 udkom Laura Wilde med sit 5. Album - Es ist nie zu spät. Man hører straks med dette superalbum (Deluxe-Edition), med to cdér, at laura selv har været med til at skrive teksterne. Skøn traditionel Schlagermusik...Laura Wilde - Es ist nie zu spät (Anmeldelse af Album).