Giovanni Zarrella Show den 25. februar på ZDF: Kritik og vurderinger

Giovanni Zarrella Show i lørdags på ZDF begejstrede både fans og kritikere i Tyskland! Superstjerner som Andrea Berg, Roland Kaiser, Beatrice og Maite Kelly lovede en spektakulær sjette udgave – som blev sendt live fra Offenburg. Der var utrolige klapsalver fra de imponerede tv-seere. Både musikalsk og følelsesmæssigt begejstrede disse topnumre publikum. Med dette program skulle denne nye udgave af Giovanni Zarrella Show igen opnå store seertal.

Giovanni Zarrella Show leverede endnu en gang god tv-underholdning

Sanger og tv-vært Giovanni Zarrella satte sig for at præsentere sine fans med endnu et glimrende show på ZDF. Programmet var en stor succes: Stjerner inden for tysk pop og schlagermusik var endnu en gang til stede. Italieneren har tydeligvis opnået en ekstraordinær succes med dette nye format! Selvfølgelig måtte man ikke gå glip af det traditionelle medley med Giovanni Zarrellas store hits i begyndelsen!

Derefter gik Roland Kaiser på scenen i Offenburg og skabte en varm stemning med sit hit “Du, deine Freundin und ich”. Derefter fulgte Andrea Berg. Dronningen af tysk schlager præsenterede sin sang “Viel zu schön, um wahr zu sein” i et nyt mix.

Konceptet i Giovanni Zarrella Show er, at også tyske og internationale popstjerner finder deres plads. Duetten mellem Namika og Zaz var særlig imponerende. Schlagerfans fik dog igen noget for deres penge for pengene med comebacket af “Wolkenfrei”. Vanessa Mai mindede først om bandets store succeser med et hitmedley. Inden da var der også nye sange.

Bryllupsanmodning, duet af Roland Kaiser & Nino de Angelo og en rigtig verdensstjerne.

Dette Giovanni Zarrella-show havde endnu en gang utallige højdepunkter at byde på denne aften. Der var endda plads til et ægte frieri. Duetten af Roland Kaiser & Nino de Angelo med sangen “Brich mir das Herz” begejstrede publikum. Det var også dejligt, at den legendariske Udo Jürgens blev hædret med en blok med mange af sine hits. Adam Lambert, en rigtig verdensstjerne, var gæst i Giovanni Zarrella Show. Sammen med værten sang han bl.a. sit megahit “Whataya Want from Me”. Med så mange store øjeblikke var Beatrice Egli’s nye single, blandt andet, næsten ved at gå tabt.

Seertallene for Giovanni Zarrella Show lørdag den 25. februar

Giovanni Zarrella og hans show på ZDF har længe vist sig at være et succesfuldt format. Med seertal på op til 4,85 millioner seere. Alligevel havde Giovanni Zarrella Show stærk konkurrence i bedste sendetid lørdag aften den 25. februar. RTL viste DSDS-recall på samme tid, og krimien på Ersten er også meget populær blandt seerne. Alligevel kan ZDF endnu en gang være meget tilfreds med seertallene for dette Giovanni Zarrella-show. 4,07 millioner seere sikrede en god markedsandel på 16,5 procent.-

Her er seertallene for alle tidligere udgaver af Giovanni Zarrella Show:

25.02.2023: 4,07 millioner
05.11.2022: 3,91 millioner