Michelle, Helene og Vanessa Mai og deres hang til skønhed og mode

Fansene jubler af dem, Vanessa Mai, Helene Fischer og Michelle fascinerer igen og igen masserne på deres toure eller live optrædener. Nu har schlager stjernerne udtrykt deres kærlighed til skønhed og mode og bragt dette til forretningerne.

Douglas, Dm og Netto – disse er de mærker, hvor kvindelige kunstnere for nylig har lanceret deres produkter eller lancerer dem på markedet. Om det er parfume, quiltet vest eller naturlig kosmetik – vil der blive taget omsorg og udseende hånd om i den nærmeste fremtid.

Billede: Douglas.de

Helene Fischer & Douglas

Helene Fischer blev fascineret af en stor mængde fans under årets indendørs såvel som stadion tour. Ud over mange cd- og dvd-udgivelser kan man købe de ekstraordinære Helene Fischer parfumer, shower gels og body lotions hos Douglas. Selvom det ikke nødvendigvis opfylder smag fra alle fans, er der mange der er begejstrede for produkterne og bruger dem i deres daglige pleje. Se og bestil produkterne her: Douglas.de

Billede: Netto.de

Michelle & Netto

Michelle har for længe siden lanceret mode til kvinder som Heidi Klum og Anastacia. I Netto kan dagens kvinde udstyre sig med en damehue, et tørklæde med en cashmere følelse, en quiltet vest og en svedbuks. Derudover kan man få sangerens yndlingsopskrifter på diskountkædens hjemmeside og tage et kig bag scenerne ved fotograferingen i flere film. Klik her

Billede: Semmel.de

Vanessa Mai & dm

Vanessa Mai er også gået ind i skønhedsbranchen. Hun samarbejder med apotekskæden “dm” og lancerer i begyndelsen af 2019, en kosmetik linje kaldet “Wolke 7”.

“Jeg vil bringe min egen naturlige kosmetik serie ud. Hvor sejt er det? Jeg er så glad, fordi jeg bare elsker at anbefale ting, som jeg er overbevist om, og jeg er virkelig overbevist om dette” sagde Vanessa.

Kilde: Schlager.de