Hård kritik fra far Matthias Reim af Maries nye sang

Marie Reim udgav sin nye single ‘Heartbreak’ for et par dage siden. I et interview med Schlager.de afslører hun, hvordan hendes forældre Michelle og Matthias Reim reagerede på sangen.

Da Schlager.de interviewer Marie Reim, er sangerinden overlykkelig. Den 9. august 2024 udgav Marie Reim sin nye single “Heartbreak”, som hendes fans fejrede på de sociale medier kort før udgivelsesdagen. I et interview med Schlager.de afslører Marie Reim, at hun har arbejdet på denne sang i lang tid. Hele hendes hjerte og sjæl gik ind i “Heartbreak”, en sang, hvor hun beskæftiger sig med et tidligere brud. Og resultatet er noget, man kan være stolt af.

Marie Reim udgiver ny single “Heartbreak”

Sangen opfordrer ikke kun Marie Reims fans til at feste, men er også tænkt som inspiration til personlig udvikling. “Når jeg lytter til sangen, får jeg bare en meget stolt følelse, fordi den minder mig om, hvor stærk jeg er nu. Jeg ser bedre ud end nogensinde før, jeg ser mere fit ud end nogensinde før, jeg er sundere end nogensinde før. At være i stand til at indse det er noget, der er for åbenlyst,” siger Marie Reim til Schlager.de. Det er præcis den følelse, hun ønsker at formidle til sine fans.

Mor Michelle & far Matthias Reim har hørt ny sang

Et musikalsk budskab, som falder i god jord hos Marie Reims omgivelser. “Det er en succes, jeg kan tage æren for,” siger schlagersangerinden glad. Før Marie Reim udgav “Heartbreak”, fik hendes forældre Michelle og Matthias Reim lov til at lytte til en smagsprøve. “Min mor har kendt sangen, siden den blev udgivet som demo. Min far syntes, at den var rigtig fed dengang. For en måned eller to siden så han teaseren for den på Instagram og ringede til mig for at fortælle mig, hvor fantastisk den sang er, som jeg er ved at udgive,” forklarer sangerinden stolt i et interview med Schlager.de.

Hård kritik fra far Matthias Reim

Marie Reim var særligt glad for komplimenten fra sin far Matthias Reim. “Når min far giver mig en kompliment, er han meget hård og meget ærlig, og så er det som en ‘velsignelse fra Gud’ for mig. Alt, hvad der kommer fra min far, er helligt for mig. Det er virkelig ærlig, velfortjent kritik, jeg får fra ham, men det var sådan et dejligt oprigtigt kompliment,” siger Marie Reim til Schlager.de.

Det faktum, at hendes far Matthias Reim er på hendes side musikalsk, var et af Marie Reims største mål, som hun ønskede at opnå for sig selv. “At vide, at han står bag alle mine projekter, gør mig meget glad, som en lille pige, der lige har fået en drøm opfyldt,” siger schlagersangerinden glad.

Kilde: Schlager.de