Eks-medarbejder fortæller sandheden om Jürgen Drews’ Kultbistro

Han kom, han så, han fortalte … En tidligere kok fra den ikoniske bistro, som er ejet af Jürgen Drews på Mallorca, henvender sig til BILD og fortæller, at der er manglende hygiejniske forhold på hans arbejdsplads: “Hos Drews hersker uholdbare hygiejniske forhold. I køleskabet er der muggent kød, og det opbevares ikke koldt. Gæsterne klager og fortæller, at de er blevet dårlige efter at have spist på restauranten.” Det var hans ord. Jürgen Drews benægter dog beskyldningerne fra BILD. Han hævder, at der er rent på hans restaurant, og han spiser der selv regelmæssigt. Eks-medarbejderen er imidlertid uenig: “Det var alt for ulækkert for mig. Det er derfor, jeg stopper.”

Kilde: Jürgen Drews Kultbistro Facebook
Kilde: Jürgen Drews Kultbistro Facebook

Ren bagvaskelse!

Den administrerende direktør for Kultbistro, Maurice Gritzmacher, bemærker imidlertid, at kokken selv var ansvarlig for hygiejnen og rengøringen af køkkenet i Drews’ restaurant, så det er udelukkende den tidligere koks skyld. Og så ville man gerne fortælle BILD, at der en gang om ugen er et ekstra rengøringshold, der bekymrede sig om de resterende lejemål. Han kunne i det mindste ikke forklare, hvorfor hans tidligere medarbejder indsamler disse klager. Jürgen Drews og Gritzmacher er enige: Her er tale om bagvaskelse!

Kilde: Schlagerplanet.de

Tyskschlager.dk spørger vores læsere: Har I været på besøg på Kultbistro på Mallorca, og blev I syge af det?

Det skal du læse